donderdag 27 mei 2010

Sfeerimpressie van een mooie Pinksterdag








Ik  heb mijn jongste zoon zijn transportfiets even geleend voor de sfeer.
De picknickmand die ik binnenkort eigenlijk wel wit wil verven kwam hierbij wel heel mooi tot zijn recht.
Maar toen hij later z’n fiets nodig had om ijsjes te halen, mocht de mand niet blijven zitten, dat ging hem  schijnbaar te ver.








Baghera blijft een fotomodel! Minousch staat er ook mooi op…maar hij is zo vermagerd sinds hij nierfalen heeft. Wat een verschil met een paar maanden geleden. Hij heeft zo’n klein koppie gekregen, de arme schat, zo vreselijk om aan te zien hoe hij verslechterd.

 





Jaaah, daar zwemmen  hele lekkere hapjes


Fijn weekend,




35 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Wat een heerlijke plaatjes, geweldig dat fluitekruid!
Groetjes Hennie

Petra zei

Wat een geweldige foto's. Ook mooi om op te sturen. Enig, ga zo door.

Fijn weekend,
groetjes Petra

Granny's Place zei

ZOOOO ik ga echt uit mijn dak van deze geweldige fotoreportage SUPER JOH!!! dank daarvoor. Enne dat fluitenkruid is toch ook helemaal gaaf he, staat hier nu ook in een lampetkan, eindelijk eens geen duur bosje bloemen hahah..
Heb trouwens een nieuw blog aangemaakt met tips voor dagjes uit, fairs, kringloop enz. Misschien vind je dat leuk, de link staat in mijn zijbalk op mijn blog.
Groetjes Madelon

Bo Butiek zei

Oh wat mooi weer. Juist dat bruin van de mand steekt zo mooi af tegen het wit van het fluitekruid. Geweldig. Leuk dat je poezen van die gewillige modellen zijn. Bij bij doen ze dat helaas niet!.

Liefs Claudia

@nne zei

Superromantische foto's! Lieve groeten, @nne

Home and Lifestyle zei

Wat een geweldige foto's Helena...ik ben een paar keer alles gaan bekijken, het is zo sfeervol neergezet! Hier in de tuin staat een Franse vaas vol fluitenkruid...dat staat ook zo mooi!

Bedankt dat ik hier even heerlijk mocht genieten! Veel liefs, Ingrid

It's me zei

Meid wat een mooie foto's !!! heerlijk genieten is dit !

Dat we nog steeds fluitekruid zien staan overal verbaast me !!! hahahhah!! alle blogdames plukken het !!!

liefs van mij............

Bonjade zei

Oh zeg wat een dotjes zijn het toch.....zo mooi in beeld gebracht....
Ik vind zo juist dat riet prachtige in originele kleur... prachtig met dat fluitekruid....
Fijne dag

lia zei

Wat een super leuke foto's zijn dit. Gave fiets hoor. En die dotjes liggen zo mooi geposeerd voor de camera.

lieve groet Lia

sylvia zei

wat kan jij toch schitterende foto's maken!! het zouden zo kaarten kunnen zijn..complimenten!

kienkele zei

Wauw Helena, wat een prachtige foto's heb je gemaakt, zowel van het fluitenkruid als van je poezenbeesten. Wat een mooie poezen heb je zeg! Fijne dag verder, lieve groet, Tineke

Franse Lelie zei

Genieten...geen woorden voor je mooie plaatjes...fijne avond en lieve groetjes

Anita zei

Wahah lieverd wat een GEWELDIGE foto's !!!
Ik schoot al in de lach. Dacht even dat jij op zo'n herenfiets (met stang) door de landerijen zou "buffelen";-) Op zoek naar fluitekruid hihi x

gewoon gezellig zei

Wat heb je prachtige sfeerfoto's gemaakt!!
echt genieten!!
Naar is dat hè, als je poezebeest nierfalen heeft. Dat heeft ons ouwetje ook (al is ze nog maar 14, wij zijn al zo blij dat ze AL 14 is geworden)
We zijn al een aantal keer met haar bij de dierenarts geweest, omdat ze niets meer kon en wilde, zo verschrikkelijk zielig!
Maar het gaat nu al een hele tijd heel goed met haar (even afkloppen!!)
Lieve groet Hilde

*Ingrid* zei

Prachtige foto's Helena en je poezen vind ik de max hoor!!!

fijne avond nog
Ingrid

Karin zei

Genieten....

Sylvia zei

Prachtige sfeerfoto's, Helena !
Die poezen zijn echte lieverds, net fotomodellen !
Fijn weekend,
Sylvia

Catharina Maria zei

Fluitenkruid mijn voorjaarsbloem , heb er ook een gieter mee vol staan op ons terras ,heerlijk .
♥RINI♥

"Création" zei

Heerlijke voorjaars plaatjes, erg mooi en romantisch vooral, echt genieten. Al je foto's zijn bijzonder mooi, en wat een schatten van poezen heb je, zo lief.

Lieve groet, Josephine

Marian zei

Wát een gewéldige fotoreportage!!
Wanneer komt je eerste boek uit?! ;-)Écht meid...met zulke mooie foto's moet je wat gaan doen!!
Veel liefs...
xxx

Tierlantijn zei

Dank je wel! :)

Wat een PRACHTIGE foto's! Fluitekruid.. Love it!

Groetjes en een fijn weekend! Ilona

Mayflower zei

Wat een prachtige impressie van de Pinksterdagen. Prachtig de mand op de fiets. Mijn zoon heeft ook zo'n zwarte transportfiets en ik heb daar ook weleens een mand opgezet, vind dat zo mooi en nostalgisch staan, maar ook mijn zoon denkt daar natuurlijk anders over hihi.
Och en wat een prachtige poezen heb je en ook zo mooi op de foto gezet. Wat erg dat je éne poes nierfalen heeft, is daar wat aan te doen zodat dit overgaat?
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Zaira zei

Hi Helena, I'm so glad to know you and your blog!! Your images of your beautiful country make me want to visit it a bit better!!

Thanks so much for your comment and for visiting,
Ihave a happy weekend xx

~*~ saskia ~*~ zei

Sfeervol is het zeer zeker, Helena. Prachtige, prachtige foto's! De eerste vind ik het allermooiste door zijn eenvoud.
Een gezellig weekend. xx

Het Hoogerhuys zei

Wat een mooie foto's, heb er geen andere woorden voor.
Hoe krijg je ze zo mooi groot op je blog, voeg je gewoon een pagina in?

Groetjes Sandra

bicocacolors zei

This blog inspiring me a lot!!!
Thank you for the ideas
♥Elena, the spanish one

Objets de Charme zei

Hoihoi,
Je hebt echt prachtige katten.
Ik ben ook gek op katten.
Heel veel succes met Minouch.

Ik vind het erg mooi om te lezen en om op de mooie foto's te zien dat je zo dol bent op je poezen.

Je blog is werkelijk prachtig.
Ik heb genoten.

Groeten, Alexandra.

daniela rota nodari zei

Hi Helena,
your Blog is beautiful!!!!
I LOVE your pictures!!!
from today Iam your follower!!!
Thank you for following my blog!!!
Baci <3
Daniela "DREAM SHABBY CHIC" MILANO

Room Seventeen zei

Hallo Helena, ik denk inderdaad dat we dezelfde steen hebben, het lijkt echt heel veel op elkaar. Hebben we goed uitgekozen :-)
Groetjes Hennie

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Wat een prachtig Blog heb je toch
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Sofies Haus zei

Dear Helena, beautiful images especially these ones of the bike. They are so romantic! Warm regards Anja

Rosine zei

Hallo liebe Helena, du hast einen wunderschönen Blog!
Liebe Grüße von Rosine mit dem runden Grannykissen

Kari zei

Wat een super mooie foto,s..
genieten zulke plaatjes.

groetjes Kari

Yvonne zei

Hoi! Wat een mooie foto's maak jij zeg.

Leuk om te zien, ga je volgen..

Gr yvonne

Pamela zei

Hallo Helena,

In de kop van je blog zag ik een afbeelding van 1 van jou geweldige katten! Want een pracht beestje! Ik ben dus meteen even verder gaan zoeken op je blog naar foto´s en kwam bij dit bericht uit. Wat voor ras is het? Ik vind ze geweldig!!

Liefs Pam