woensdag 26 mei 2010

Op een mooie Pinksterdag


Prachtig… wat was het een fantastisch mooi weekend! Het zonnetje waar we zolang naar verlangd hebben,  was er dan ein-de-lijk!  Na de koffie hebben we even met z’n tweetjes gefietst, om maar weer op tijd terug te zijn, zodat we ook nog lekker in de tuin konden genieten.  De dag ervoor had de enorme hoeveelheid aan fluitekruid al opgemerkt, toen we daar met de auto langsreden. Dus neem ik jullie even mee.

Nadat we een fietstas vol fluitekruid hebben geplukt, kwamen we langs dit veld, Op dit veld waren kievits te vinden, met een hoop kabaal. Eén er van schreewde vliegend om ons heen.














Op onze fietstocht terug, wilde ik hier persé even stoppen..’achter deze landerijen staat trouwens ons huis.’
Het bruine paard was schijnbaar blij mij te zien en kwam meteen op mij af ;-)  En een lol dat we hadden! Na wat te grappen en grollen zijn we met een fijn gevoel naar huis gefietst om heerlijk in de tuin verder te relaxen.







Na wat sfeerplaatjes te hebben gemaakt…(die ik in een andere post zal laten zien) vloog de middag voorbij. Aan het einde van de middag hebben we de grilplaat op tafel gezet. We hebben heerlijk buiten gegeten, wat een fijn zomers gevoel geeft dat weer. Onder het genot van een wijntje, salade's en spiesjes hebben we genoten van deze pinksterdag!



Fijne dag,

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie, zonnige post Helena...en die foto van het paard...ik lig helemaal dubbel! Een extra poetsbeurt is bij hem ook niet verkeerd hi hi!

Wat was het genieten hè, het afgelopen weekend! Zaterdag was het natuurlijk prachtig weer voor de Pinksterfair en zondag kwamen 's middags vrienden met wie we lang op het terras hebben gezeten! Heerlijk...ik hoop dat de zon zich weer snel zo mooi laat zien!

Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

Ik zie het al!!
weet ik wat ik volgend jaar ga doen met de pinkster!!
Ik kom gewoon bij jou langs!! Wat een super mooie omgeving en dat eten gaat er ook wel in.
Nog eens wat anders dan het baggerproject van ons .
Heerlijke post ik heb ervan genoten
Je grote vriend ook zo te zien hihihhi
Fijne week hoor
Yolanda

Ger zei

Ook jullie genieten nog even na.....

De natuur is op zijn mooist,pril,fris en dartel...overal waar je om je heenkijkt....

Enne....dat bruine paard......maakt zelfs 'n paard aan het lachen......en wat een timing...jij met de camera!!

Was net bezig aan post over fluitekruid.

Fijne dag!
Lieve groet,
Ger

Caatje zei

Bij Bruintje moest ik ineens denken aan Mr. Ed (TV serie van lang geleden); ik beken met rode blosjes .... Fluitekruid ik weet pas sinds kort dat deze luchtige bloemetjes zo heten ... heb ze al jaren geplukt dacht gewoon da's onkruid zonder naam hihiihi.

Nog een fijne dag, groetjes Carina

Bizzy@Home zei

Een heerlijke post van een fijne pinksterdag. Mooi de kievit in de lucht....de landerijen, het frisse groen. Het fluitekruid in de fietstas....Het wijntje en salades...echte genietmomenten! Wat kan geluk toch simpel zijn eigenlijk.
Lieve groetjes, Renny

lia zei

Heerlijk zo langs de weg wat foto's maken en fluitenkruid plukken. En een mooie foto van dat paard.

groetjes Lia

Bo Butiek zei

Ik heb genoten, wat was het prachtig het afgelopen weekend. Heerlijk!!!

Liefs Claudia

Inka en Andre. zei

Wat een geweldige foto’s en wat een heerlijke omgeving wonen jullie.
Prachtig het fluitekruid ik heb het al op verschillende posten voorbij zien gaan maar,het is werkelijk prachtig en dan mister Ed,geweldig.

Fijne avond.

JacQie zei

Prachtige foto's! Ik moest echt lachen om dat paard hahahahahaha, die is echt vrolijk he lijkt het.
Echt genieten he dat mooie weer, jammer dat het nu weer minder is. We zijn meteen verwend
Ik wens je een fijne avond,
groetjes Jacqie

Bonjade zei

Oh zeg wat een fluitekruid daar in je fietstas.....je kunt de hele tuin wel volzetten zo met bloemen......
En wat een heerlijk gerecht daar bij je......
Jammer dat ik niet even mee kon proeven....ziet er jammie uit.....
fijne avond

*Ingrid* zei

Hey Helena wat een mooie post van je pinksterweekend,weer mooie foto's gemaakt hoor en het paard ving ik super grappig...

Ingrid

It's me zei

Tja het was heerlijk he??....wat een bos fluitekruid !! mooi hoor!!!

Leuke geniet foto's Helena....fijne avond groetjes Ria

Marian zei

Wát een schitterende foto's!! Echt práchtig!! Wat een talent heb je lieve Helena...en wat wonen jullie in een mooie omgeving...
Wanneer kan ik komen eten? (",) Dat ziet er geweldig uit!
Fijn dat jullie Pinksterdagen zo fijn waren...
Liefs xxx

gewoon gezellig zei

Ziet eruit alsof jullie een heerlijk weekend hebben gehad ;-))
Hopelijk snel weer zulk lekker weer!!
groetjes Hilde

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een prachtige foto's! Dat paard ook hihi, super, dacht gelijk aan mr Ed :-)
Je fluitekruid ziet er super uit zo op de fiets, fantastisch!!

Veel groetjes, Veronique

Sylvia zei

Helena, wat een prachtige foto's !
Dat was genieten met zo'n stralend weer !
Gezellig de tafel met het fluitekruid.
Het paard wou natuurlijk op z'n best op de foto, goed gelukt ook !
Groetjes,
Sylvia

"Création" zei

Wat een heerlijke beelden weer Helena, lekker fietsen in een prachtige omgeving, jaaaa dat fluitenkruid is mooi hé, jullie hebben een behoorlijke bos geplukt zeg. En het genieten in de tuin met het voortreffelijke weer, beter kon het niet ziet er sfeervol uit. Hoe krijg je het voor elkaar, hihihi, dat paard schitterend! Droom nog maar even lekker na...

Lieve groet, Josephine

Anita zei

Het allermooiste is die grijns van het paard :-) !!! x