zondag 9 mei 2010

Moederdag




Genieten doe ik van deze liefdevolle, 'prachtige witte rozen' die ik van manlief  heb gekregen.
Maar natuurlijk  is het mooiste kadootje wat een moeder kan krijgen, het zelfgemaakte kadootje van haar eigen kind!

FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!

                                 



Mama,

Ik heb een hele lieve mama
Ze heet Helena
Ze is heel lief voor mij

Ik heb een hele lieve mama
Dit is voor jou mama
omdat ik zoveel van je hou
Je bent heel lief

Ik heb een hele lieve mama
Ze heet Helena



Hier kan toch geen kado tegenop!
Geroerd door deze mooie woorden en het lieve gebaar.

13 opmerkingen:

Anita zei

Wederom: heel mooi
Ik schreef ook al dat de eigengemaakte kadootjes de mooiste hebbedingetjes zijn !!!
FIJNE MOEDERDAG x

*Ingrid* zei

Geniet van dit mooi moment Helena...

Ingrid

It's me zei

WAUWWWW......inderdaad !! prachtig !!

Hele fijne gezellige moederdag !! lieve groetjes Ria............

Bo Butiek zei

Oh, wat leuk, pure nostalgie voor mij.

Groeten,
Claudia

Franse Lelie zei

Dit is waar moederdag voor bedoeld is...geniet er lekker van! Lieve groetjes

lia zei

Nee dat zijn kadootjes om te koesteren.

groet Lia

"Création" zei

Dag Helena,

Wat een lief briefje, dat is inderdaad het mooiste wat een moeder van haar kindje kan krijgen. En dan dat lieve wolpopje, zo schattig. De mand met rozen is oook een beauty, en alles staat zo mooi in het nisje, echt genieten.

Een fijne week,
Lieve groet, Josephine

gewoon gezellig zei

Hoi Helena,
Via via kom ik op je blog terecht, ergens had ik gelezen dat je zulke mooie foto's maakt, en dat klopt! Ik ben precies je 50ste volg(st)er geworden.
Groetjes Hilde

Mayflower zei

Prachtig Helena, dat is het mooiste van Moederdag, zo'n zelf gemaakt kadootje en zo'n lief versje, daar kan niets tegenop.
Je foto's zijn weer genietmomenten, prachtig de rozen in de mand met het tule ertussen.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Hallo Helena,

Bedankt voor je reactie op m`n beide blogs;-) Ik was hiet nog niet geweest...Kijk m`n oogjes uit, zo mooi je poezebeest! Prachtig je banner met de poes! Leuk om even een kijkje bij je te nemen en ik ga je volgen hoor! Ik blijf nog even doorgaan met beide blogs, Ik ben er nog niet uit:-)

groetjes,
Jeanette

Ineke zei

Via via kwam ik op je blog. Wat gezellig hier. Ik ga je volgen!
Groetjes,
Ineke

waddenhout zei

Goedemorgen..
Je hebt gewonnen..
Een houten hart.
Mail mij je adres maar even door, dan stuur ik het naar je toe.
veel plezier ermee.
Groet, cobi

Marian zei

Kadootjes om te koesteren...momenten om van te genieten...héérlijk!!
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Práchtige foto's weer...echt 'pláátjes'!! Je hebt echt talent lieve Helena!

Veel liefs, dikke kuzzz X-X-X