dinsdag 11 mei 2010

Lief, lief, lief !


Kijk nou, ik blijf me vergapen aan de prachtige grote rozen! Allen voorzien van één  klein rood stukje aan de rand. Ze gaan met de dag verder open. Ik hoop wel dat ik er nog even van mag blijven genieten!

Om nog even bij alle verrassingen te blijven, werd ik zaterdag verrast door mijn buurvrouw.
Ik had op hun huis en konijnen gepast. Bij thuiskomst lagen er lekkere afbakbroodjes, kwark bollen en 'donuts voor de kinderen' op hen te wachten. Als je  s'nachts thuis komt,  wil je s'morgens toch nog even lekker in alle rust kunnen nagenieten. De volgende ochtend, hing ze al meteen aan de lijn..'wat is dit heerlijk thuis komen zeg!'



Nadat ons logeetje net naar huis keerde, kwam mijn buurvrouw met een cadeau aan de deur. 'Dat was natuurlijk niet de bedoeling'.. Ik kreeg van haar dit prachtige 'met roosjes bewerkte' olielamp!
Ik zei haar 'dit is te gek, dat had je niet hoeven doen'..waarop ze zei  'Neeh, doen we ook niet weer' Nouja haha, ons kennende;-)
Toen ze net de deur uit ging,  belde mijn vriendin uit Tenerife, die ik al ken vanaf mijn jeugd, maar nooit terug is gekomen van haar stage. Ze was een weekje bij haar ouders op bezoek in Nederland. Wat een verrassing om haar stem te horen…En alsof het  allemaal niet op kon, trakteerde onze visite ons ook nog met dit mooie boeket bloemen! 
Al met al een avond vol verrassingen!
Want even voor dit alles was ik al verwend met de rozen voor Moederdag,  want die konden natuurlijk niet zolang zonder water verstopt worden.
Lief, lief, lief!

Het telefoontafeltje ooit gekregen van mijn lieve tante, die er helaas niet meer is.
Toen bestemd als tv kastje op de slaapkamer..
deze gaat er nu natuurlijk nooit meer uit!

20 opmerkingen:

lia zei

Lief van de buurvrouw, maar ook wel heel lief van jouw om die lekkere dingen achter te laten. En dan nog dat mooie boeket. Leuk hoor.

lieve groet Lia

Bo Butiek zei

Bofkont!

Groeten,
Claudia

*Ingrid* zei

Prachtige post met hele mooie dingen Helena!!

Ingrid

Mayflower zei

Hoi Helena, ik vind het van jou ook een superlief gebaar om te zorgen voor broodjes en donuts, maar het is ook wel leuk dan zo verrast te worden. Een schattig olielampje met de roosjes en je heb dit een mooi plekje gegeven. Je roos is ook prachtig, ben gek op rozen en wat apart dat rode puntje.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Je bent weer heerlijk verwend !!!
En wat leuk dat wij mee kunnen genieten.
Geniet nog maar even van al het moois
en die witt roos heel bijzonder dat rood ;-)

Bizzy@Home zei

Wie geeft, krijgt wat. Zo werkt dat gewoon Helena. Maar we zeggen altijd dat het niet hoeft..omdat je liever geeft dan neemt.Je bent heerlijk verwend. Prachtig ook je kastje. Hij staat er zo sierlijk.
Lieve groet, Renny

"Création" zei

Hoi Helena, die rozen zijn echt heel speciaal, prachtig dat ze helemaal uitkomen, en op iedere roos zo'n minuscuul klein rood tipje maakt ze helemaal bijzonder. En wat een wederzijdse verwennerijen...heerlijk is dat, je olielampje is een schatje en staat heel lief op deeze plek. Mooi ook het oude kastje...een kastje om te koesteren.

Lieve groet, Josephine

Inka en Andre. zei

Wat heerlijk om zo verwend te mogen worden,superrrr lief allemaal.

fijne avond,gr van ons

It's me zei

Twee keer op een dag?? je hebt de smaak weer helemaal te pakken hoor.....en wat ben je verwend !! leuk leuk leuk !! lief lief lief !!!

Fijne dag morgen ! lieve groetjes Ria

@nne zei

Prachtige rozen! Leuk dat je op bezoek kwam bij de Griekse trouwerij. Groetjes, @nne

waddenhout zei

Hallo, je hart gaat nu naar het postkantoor, voor de reis naar...
Heel veel plezier ermee.
Cobi

Sylvia zei

Hallo, ik kom via via op je mooie blog terecht.
Prachtige rozen en wat heerlijk zulke verrassingen !
Ik zie in je zijbalk leuke foto's van lieve katten, zijn deze van jou ?
Fijne avond,
Sylvia

Jeanette zei

lieve.. lieve helena, klopt het dat ik van jou een prachtige e-card heb gekregen? ik werd zo blij verrast!! Van veel mensen een reactie verwacht en niet gekregen (een paar vriendinnen;-)) en van jou niet verwacht en zomaar gekregen, kijk dat vind ik nou de leukste kadootjes;-) Je bent een schat, ik vond het een hele leuke verrassing...Bedankt!!

Lieve groet, jeanette

Home and Lifestyle zei

Vandaag lagen hier bij thuiskomst geen donuts klaar...dat zou mijn jongste dochter heel graag gewild hebben, want zij is er gek op! Maar mijn superlieve buurvrouw heeft wel goed op ons huis gelet en lief voor de post gezorgd hoor, daar ben ik ook al heel blij mee!

Ontzettend bedankt voor je award...ik ben heel blij met je waardering en kom er zeker in een post nog op terug!

Fijne dagen en een lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden.....
Maar ja je hebt natuurlijk ook super opgepast.
En wie is nu niet blij met zo'n lieve buuf.
Dat mag beloond worden.....doe mij zo'n buuf;))
Fijne dag

Madelief zei

Hoi Helena,

Wat een mooie cadeaus heb je gekregen! Leuk om zo thuis te komen. Eerst al dat lekkers, dan zo'n prachtige olielamp en ook nog eens een lief boeketje van je vriendin!! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!

fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Madelief zei

Hoi Helena,

Sorry! Heb ik het toch net iets te snel gelezen! ;-)

Lieve groet, Madelief

marga zei

Lief van je buurvrouw....en wat een mooie rozen heb je gekregen!!! Ik ben me nou al aan het verheugen op het moment dat de rozen gaan bloeien in onze tuin.......heerlijk toch!

Catharina Maria zei

Dat is echt een verwennerij ten top , heerlijk genieten joh van al dat moois !
lieve groet ♥RINI♥

~*~ saskia ~*~ zei

Lief lief lief en mooi mooi mooi, die foto's van jou. Een hele leuke nieuwe week, Helena. xx