dinsdag 11 mei 2010

Ik geef mijn hart aan...

Foto van Cobi 'Waddenhout'


Wat een verrassende week!
Twee Awards en een prachtig houten hart!

Dankjewel Cobi van Waddenhout

Cobi gaf dit hart weg, aan diegene die kon vertellen waarom haar blog en website 'Waddenhout' heet.
Ik doe normaal nooit mee met een Give Away,  maar vond het wel leuk om mee te speculeren, waar deze naam eigenlijk vandaan zou komen.
Blij verrast ontdek ik een berichtje, dat ik het prachtige houten hart heb gewonnen!
Er waren namelijk aardig wat leuke, vooral "lachwekkende" reacties op los gelaten.
Ik zat het dichtst bij het vuur, met mijn antwoord.

* Ik denk dat jullie aan de Waddenzee wonen. Gezien jullie een meubelzaak hebben, met op maat gemaakte meubels ( hout). Is "Waddenhout", een hele mooie combinatie.

* Wij wonen inderdaad aan de dijk, zien bij helder weer de wadden,genieten iedere avond van het schijnsel van de vuurtoren van Borkum, en zien zo nu en dan een heel groot cruiseschip voorbij varen vanuit de Eemshaven...
En ja, we maken meubels van hout..
Dus WADDENHOUT.


Ik kijk er naar uit Cobi, heel erg bedankt!

Het zonnetje doet ook  nog eens zijn best...mijn dag kan niet meer stuk!

Een hartverwarmende groet,

                                              

9 opmerkingen:

Bonjade zei

Goh zeg wat een bofferd ben je....had deze give- away gewoon gemist......ken haar nu net, jammer hoor zo'n mooi hart....maar hij heeft een goed thuis gekregen...;))
Geniet er maar fijn van.
Fijne dag

Bizzy@Home zei

Wat een treffer! Een heel mooi hart. Zal eens op haar blog kijken...(ik ben tenslotte een waddenmeisje)
Groetjes Renny

Inka en Andre. zei

hoi helena,gefeliciteerd met het prachtige houten hart.

fijne dag verder,lieve gr inka en andre

Anita zei

Bofkont !!! Voor dit mooie hart heb jij vast een heel mooi plekje in gedachten ;-)

Mayflower zei

Hallo Helena, wat een prachtig hart heb je gewonnen, ik heb dit ook allemaal gemist. Gefeliciteerd met deze mooie prijs, die gaat vast en zeker een mooi plekje bij je krijgen.
Hier schijnt de zon ook volop, al lees ik bij andere blogdames dat het snertweer is.
Dus ik ga er nog even volop van genieten.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

kienkele zei

Wat een leuke prijs Helena, ik had ook meegedaan en zat in de buurt, maar er toch net iets verder vanaf dan jij. Maar...hij is je van harte gegund hoor, geniet ervan!
Fijne dag, groetjes, Tineke

It's me zei

Wat leuk !!! gefeliciteerd !!

lieve groetjes Ria

*Ingrid* zei

Hey Helena,jij bent een bofferd met zo'n mooie give away!!het hangt daar helemaal op zijn plaatsje...

Ingrid

sylvia zei

war een leuk hart!!!