vrijdag 7 mei 2010

Happy Award

Het kan niet op,  twee Awards op één dag..!!
Ook ontzettend bedankt, Claudia van Bo Butiek !! Heel erg lief en net zo onverwachts!
De bedoeling van deze Award is dat 10 punten aanscherp van mijn
Happy Moments.


Lekker hoor... 35 vragen en 10 Happy Moments, jullie begrijpen dat ik even lekker bezig ben
 gehouden;-)
Maar ik ga mijn best doen en probeer er iets leuks van te maken.

Daar zat ik dan voor een grote koffer met foto's. Wat zal ik doen, hmmm... welke ga ik nu kiezen?
Op een gegeven moment kreeg ik een idee. Vandaar ik de belangrijkste punten uit mijn leven, in deze collage heb gestopt. Eigenlijk hadden er nog wel meer in gekund..bijvoorbeeld; ons eerste koophuis, toch enigzins een beetje in beeld, want het ledikantje van onze kinderen stond in dat huis.  Maar ook het grond wat we kochten, waar ons huis op is gebouwd met foto's van de bouw natuurlijk. Alleen heb ik deze laatsten er bewust niet in geplaatst. Dit was de periode dat ik ziek werd, er brak toen een nare periode aan. Op de dag van oplevering en  tevens de verjaardag van onze jongste, werd ik geopereerd. Absoluut geen Happy Moment!  Van ons huis laat ik hier nog genoeg zien, zodoende missen ze dan ook niet echt in deze collage.

Weer een beetje informatie rijker...haha

Veel meer laat ik niet los hoor..dit vind ik al een heleboel ;-)




Nu is het mijn beurt en mag ik er een aantal blij maken met deze Award!

* Anita van Hersenspinsels..
 Een hartsvriendin die ontzettend mooi kan (om) schrijven het-geen haar gezinnetje allemaal doormaakt!
 Diep respect  en een grote bewondering, hoe zij met een knipoog naar humor en positiviteit in het leven staat.
*  Jaqueline van JacQies Fotografie
     Zij maakt prachtige foto's
* Bonnie van Bonjade 
     Altijd gezellig om bij Bonnie op bezoek te gaan, prachtige sfeer.
* *Ingrid*  van My moments of time
    Ingrid ken ik nog niet zo lang, maar zij heeft ook, zo een prachtige blog 
*  Renny van   Bizzy at home
    Erg sfeervol en gezellig,  Renny haar blog is ook zo enorm genieten.


Mocht je niet in het lijstje staan dan is deze voor jouw!
Uit een Happy "Italiaans vakantie moment"

      Voor al jullie gezelligheid, lieve berichtjes
en al het moois
       wat er met elkaar word gedeeld!

Thanks !



                     Gezellig weekend allemaal!
                       

     

8 opmerkingen:

Zazoe zei

Wat een mooie collage! En hoe bijzonder om te zien dat we hetzelfde lieve beertjes behang en beddengoed voor onze kindjes hadden. En ook nog eens hetzelfde geboortekaartje voor onze tweede, het mannetje op de loopauto met een baby in een karretje erachter! Zo leer ik je toch weer een beetje beter kennen en dat is ontzettend leuk.

En de Award naar Anita, daar kan ik natuurlijk alleen maar met de volle 100% achter staan, want dat is onze grootste gemene deler:

onze lieve vriendin Anita!

Bo Butiek zei

Wat heb je er een ontzettend mooie post van gemaakt, de award is goed bij je terecht gekomen.

Groeten,
Claudia

Bizzy@Home zei

Wat heb je dat leuk gedaan met zo'n collage. Leuk om te zien. En bedankt voor de award Helena!
Fijn weekend,
Lieve groetjes, Renny

Anita zei

HEERLIJK om jou geluksmomenten hier zichtbaar te zien. Die foto uit: samenwonen vrijwel hetzelfde als onze inrichting destijds. Wat grappig !!! En die lange kleedjes over die ronde tafeltjes hihi Gewoon een stuk spaanplaat had ik er onder; rond gemaakt door mijn grote broer voor zijn kleine zus. Die had nl geen geld om een echt tafeltje te kopen :-)

Wat ontzettend lief die Award voor mij.
Mijn Hersenspinsels zijn zo anders dan jullie brocante mooie plaatjes en(hebbe)dingetjes hihi Ik weet echter dat jij weet dat het daar allemaal niet om draait en dat maakt jou Award voor mij extra speciaal !!!

Dank je wel lieverd. Ik neem hem dankbaar in ontvangst en zal proberen er iets moois van te maken ;-)
Dikke kussz xxx

Mayflower zei

Hallo Helena, wat wordt je heerlijk verwend met Awards èn helemaal verdiend hoor. Geniet van deze mooie waardering.
Wat heb je je geluksmomenten prachtig in een collage 'verwoord'.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

*Ingrid* zei

Prachtige collage Helena van je levensmomenten en ik ben blij dat je er weer bent hoor!! hartelijk dank voor je award..

Geniet van je weekend
Ingrid

waddenhout zei

Ik wil je een compliment geven op de prachtige foto, boven aan je blog.
Prachtig die poes bij die rozen..
Wij hebben ook 2 katten, maar die zijn niet zo fotogeniek als die van jou.
Groet, cobi

Marian zei

Dik verdiend deze Award lieve Helena!! Het is een feest om hier 'rond te dwalen'...Wat mooi,al die geluksmomenten gevat in een fotomoment!
Wat liéf en volkomen terecht dat je Anita, onze gemeenschappelijke vriendin,ook een Award gegeven hebt!Zo mooi en waar wat je over haar schreef...
Ik wens je nog heel veel warme geluksmomenten toe lieve vriendin!
Veel liefs, dikke kuzzz x-x-x