donderdag 6 mei 2010

Award




Zeer verrast ontdek ik dat ik twee Awards heb gewonnen!  Alle twee een doorgeef Award. Ik was natuurlijk erg trots dat 'mijn blog' in beide lijstjes waren te ontdekken. Beide dames hebben zelf een prachtige blog en ik vind het een grote eer dat de ze mijn blog ook graag mogen bezoeken.
Mijn éérste Award en dan meteen twee tegelijk!



Ik begin met de Award van  Belle Brocante van Annemiek. Heel erg bedankt Annemiek erg lief van je! Ik begrijp dat er wel een hele hoop vragen aan vast zitten haha. Ik zal mijn best doen, hoor?! 

Ik heb jullie wel door hoor...jullie willen nu alles van mij weten;-) hihi

Zoals ik al eerder vermelde is het een doorgeef Award en mag  ik er ook weer 5 blogs mee blij maken..Jullie begrijpen dat ik dat best lastig vind, want ik kom bij iedereen met heel veel plezier. Een ieder zet zijn eigen stijl neer en maakt er iets unieks van.  Gezien ik er twee heb gekregen kan ik er natuurlijk meerdere blij mee maken.

Deze  Award geef ik door aan...
*Ingrid van Home and Lifestyle . omdat Ingrid een hele mooie blog heeft, prachtige foto's maakt... en altijd zo trouw bij mij op bezoek komt.
*Ria van It's me . omdat Ria alles kan bijhouden, "een duizendpoot"...en ze me vaak laat lachen, om haar mooie vrolijke posten.
*Josephine van "Création" .  omdat Josephine foto's kan omtoveren tot kunstwerken.
*Mea van Mayflower . Ook haar blog en foto's spreken mij enorm aan!
*Lia van I found my Home . heeft net als alle anderen die noemde, een  blog waar ik zo enorm van kan genieten.

Eigenlijk geldt dit alles voor alle blogs die ik bezoek en daarom vind ik ook dat iedereen een Award verdiend!



Hier komen ze dan,

1) Waar is je GSM? Niet waar hij hoort te zitten..nl in mijn tas, maar  vaak leeg in een la.
2) Je haar? Halflang bruin met slag.
3) Je vader? Lief, handig en net als ik soms stil.
4) Je moeder? Zorgzaam, lief en creatief.
5) Lievelings gerecht? Van Hollandse kost tot buitenlandse gerechten, liefst Italiaans.
6) Je droom van afgelopen nacht? Niet dat ik weet.
7) Lievelings drank? Een goed glas Italiaanse wijn.
8) Je droom/wens? Gelukkig en gezond zijn.
9) In welke kamer werk je? Ik heb geen eigen kamer.
10) Hobby's? Dat is een makkie natuurlijk...zie het resultaat hier.
11) Angst? Heb ik overwonnen.
12) Waar wil je over 6 jaar staan/zijn? Ik denk niet vooruit, leef je leven nu!
13) Waar heb je vannacht geslapen? In een lits- jemeaux naast mijn mannetje.
14) Wat ben je totaal niet? Jaloers op een ander!
15) Muffins? Je mag ze hebben hoor?!
16) Memo's? Zitten in mijn hoofd, maar zijn voor de zekerheid genoteerd in mijn keukenagenda.
17) Waar ben je opgegroeid? ...
18) Laatste wat je gedaan hebt? Tja, bezig met deze vragen..die op me afgevuurd worden hihi.
19) Wat draag je? Een zwarte broek, een grijs overslagtuniek met zwarte Chanel laklaarsen,  een sjaaltje in mijn haar, afgemaakt met zilveren sieraden.
20) Mijn televisie? Programma's als...Spoorloos, Rick Felderhof, Memories of een mooi waar gebeurd verhaal.
21) Mijn huisdieren? Een Noorse Boskat en een Maine Coon.
22) Vrienden? Daar heb je maar een paar ECHTE van nodig!
23) Mijn leven? Liep niet van een leien dakkie, zwaar, moeilijk, vallen en opstaan. Het positieve daarvan is dat ik het leven daarom des te meer waardeer. Het zit hem in de kleine dingen.
24) Mijn stemming? Rustg, goedoverwogen, positief.
25) Mis je iemand? Mijn opa en oma en een dierbare tante.
26) Vervoermiddel? Beetle
27) Iets wat je nooit zal dragen? Een harembroek...!! Zolang het maar elegant en vrouwelijk is!
28) Mijn lievelingswinkel? MOOIE SNUISTERWINKELTJES NATUURLIJK!!
29) Lievelingskleur? Natuurtinten,wit, grijs..
30) Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 
31) Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
32) Mijn beste vriend? Mijn man al 25 jaar.
33) Een plek/plaats waar je steeds weer heengaat?  Cote d 'Azur en Italië.
34) Facebook?
35) Lievelingsplek om te eten? Het liefst buiten of op een heerlijk terras in het mediterrane.



10 opmerkingen:

Bonjade zei

Zo leer ik je steeds beter "kennen"....
Van harte met je award, dik verdiend en leuk om alle punten door te lezen....
Fijne avond

Mayflower zei

Hoi Helena, gefeliciteerd met deze Awards, welverdiend, want je heb een prachtige blog.
Leuk om je door de antwoorden op de vragen wat beter te leren kennen en ik voel mij ook zeer vereerd dat je ook aan mij deze Award doorgeef en dat met je lieve woorden.
Dank je hiervoor.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

It's me zei

Nou lekker hoor !! ziet ik overal te vertellen dat ik blij ben dat ik hem nog niet heb gehad !!!

35 !!!! vragen beantwoorden..............nou bedankt hoor ik ga mijn best doen..........hahahahhahah!!! lieve groetjes Ria .......gnif gnif..........duizenpoot ?? ikke?? je moest eens weten.............hihiiihihihihi!!

Anita zei

He lief vriendinnetje wat GEWELDIG !!!
Een welverdiende opsteker
voor je meer dan prachtige blog.
Dikke kus x

Zazoe zei

Lieve Helena,
die Award is meer dan verdiend. Jouw blog ziet er zo prachtig uit, een genot om regelmatig bij je binnen te "wandelen".
Blijf vooral zo doorgaan!

Liefs, Zazoe

lia zei

Hoi, nou we weten inmiddels weer meer van je. En ik ga mijn best doen, om de vragen ook te beantwoorden. Weet niet wanneer, heb het een beetje druk en voel me niet helemaal fit. Maar ik kom er echt op terug. Dank je wel

lieve groet Lia

t brocante sfeertje zei

Helemaal verdiend hoor de award jij zorgt er met je mooie foto's voor dat ik n ahhh gevoel voor de poezen krijg terwijl ik daar n beetje bang voor ben!Groetjes,Ingrid

Granny's Place zei

hahha daar zal je wel even mee bezig geweest zijn he!!!! Leuke post, moest wel even een leesbrilletje opzetten oeps!
Groetjes en morgen alvast een fijne dag,
Madelon

"Création" zei

Hoi Helena,

Van harte met je Award, en zeker verdiend met je prachtige blog. En wat een verrassing mijn naam er ook bij vermeld te zien staan met een lief compliment, BEDANKT!!!
Erg leuk om je antwoorden te lezen, en dat zijn er nogal wat, pffff.

Vast een heerlijk weekend gewenst,
Lieve groet, Josephine

"Création" zei

Hoi Helena,

Hier wil ik je nogmaals laten blijken dat ik het erg lief vind dat je mij een Award hebt gegeven. Nu is het zo dat ik er al een aantal heb en er eigenlijk niet meer bij wil hebben. Vind het altijd zo moeilijk om blogs te kiezen omdat ik ze eigenlijk allemaal graag bezoek en iedereen een award gun. Plus dat ik al die vragen beantwoorden eigenlijk niet zo leuk vind. Dus ik heb de award wel op mijn blog gezet in de rij bij de anderen, maar heb er geen extra aandacht aan besteed. Het voelt voor mij een beetje onaardig tegenover jou, maar ik hoop dat je het niet erg vindt.

Lieve groet, Josephine