zaterdag 17 april 2010

Hartelijk dank Ingrid


Met een kop koffie even kijken op mijn blog.
Even kijken wat voor leuke posten er vandaag geplaatst zijn en een berichtje achter laten.
Ondertussen terug naar dashboard zie ik twee berichten binnenkomen, toevallig had ik er bij één net een reactie achtergelaten. Maar voelde aan het bezoekersaantal dat er iets niet klopte. En ja, er kwamen opvallende berichten binnen "via Ingrid" van Home and lifestyle. Even pooslhoogte houden.. Ja hoor, ik viel even stil,  maar ondertussen ook toch ook wel een beetje vereerd. Ingrid die zelf een prachtige blog heeft, had mijn blog  bij haar onder de aandacht gebracht!
  Zo lief!!
En ik heb de hele dag al zitten denken,  "hoe kan ik haar zo origineel mogelijk bedanken". 




'Zo Ingrid', jij had het jouw bericht onder het mooie,  'verassende' boeket bloemen, van je man staan. Ik wil jouw daarom ook bedanken met een boeket. Dit boeket heb ik op onze trouwdag van mijn man gekregen. Toevallig had ik Landelijk Wonen erbij liggen. Tja, toen ik even in mijn foto's ging zoeken, sprak deze meteen aan. Bloemen, ook van mijn man, Landelijk Wonen  'onze gezamenlijke passie' allen in dit sfeerplaatje gebracht. Hoe toepasselijker kan ik jou daarom bedanken!

Daarom Ingrid zeg ik met deze rozen, Heel erg bedankt! Vrijwel vanaf het begin dat ik mijn blog open heb gezet, kom jij mij gezellig opzoeken met  je leuke, lieve reacties. Dankzij jouw heb ik  nu hele leuke volgers erbij, die ik trouwens ook heel erg wil bedanken. Leuk om op deze manier, mooie blogs te ontdekken.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig weekend!


12 opmerkingen:

English style zei

Wat lief om Ingrid zo te bedanken (tis ook een hele lieve meid, dus ze verdiend het zeker :-)
Fijn weekend en ik geniet even mee van je mooie bloemen !
Groetjes Yvon

Granny's Place zei

Ja lief van haar he! echt heel leuk. En jij natuurlijk heel veel plezier met je berichtjes en nieuwe volgers (terecht ook want je hebt een heel mooi blog).
Fijn weekend Meis,
Groetjes Madelon

Bo Butiek zei

Ook ik moet Ingrid uiteraard bedanken, want door haar tip ben ik op jouw geweldige blog gestuit en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

Groeten,
Claudia

Caatje zei

Bij toeval kom ik bij je langs, mooie blog - prachtige muziek; ik ga je volgen hoor. Fijn weekend met veel zon.
Groetjes van Carina

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena,

Het was de bedoeling dat ik jouw blog in het zonnetje zou zetten en niet dat dat met mij zou gebeuren hi hi!

Maar ik word verlegen van je lieve woorden en de lieve reakties die anderen hier geven...en graag gedaan hoor!

Ik vond je blog zo mooi en wist ook zeker dat een aantal medeblogsters deze blog ook graag zouden willen bezoeken. Toen ik zag dat je nog zo weinig volgers had, kreeg ik de niet tegen te houden drang om mij daar even tegen aan te bemoeien hi hi! En het doel is aardig bereikt, al vind ik dat er nog veel meer volgers bij kunnen hoor! Maar dat komt nu vast vanzelf wel...!

Je foto heb je met zorg uitgezocht en ik vind hem prachtig! Helemaal mijn oftewel onze stijl! Zie in je profiel je liefde voor Italie staan...blijkbaar hebben we meer overeenkomsten!

Helena, jij ook heel erg bedankt voor deze lieve post en ik wens je een heel zonnig weekend toe! Lieve groet, Ingrid

oma leentje zei

Ja dat zag ik ook staan ,,de liefde voor Italie. Van dat land hou ik ook zo. Ieder jaar in de winter gaan we er zeker naar toe. Heerlijk Vandaar ook mijn blognaam Eeuwige liefde Amore eterno..... Wat een mooi blog is het toch van jou. Geniet er erg van en vooral van je prachtige foto's. Fijn weekend......

Tureluur-Bellemietje zei

wat heerlijk toch he blogland!
Maar bovenal ...je blog is gewoon mooi, en heerlijk om even onder een kopje koffie te bekijken...dus
Jij bedankt en Ingrid bedankt
Een heel fijn en veel zon weekend

Franse Lelie zei

wat leuk, jij in het zonnetje gezet door Ingrid en Ingrid nu door jou, daar om vind ik het bloggen zo leuk!!!
Je hebt inderdaad een leuke blog waar ik graag langs kom en die ik vanaf het begin volg, fijn weekend en groetjes

It's me zei

Lief he is Ingrid??.........en leuk dat je dan gelijk meer aanloop heb !!

Gezellig toch ? en je hebt een leuke blog !!

Dus......zit nog even lekker in de laatste zonnestralen van vandaag .lekker buiten met de laptop.............genieten vandaag gewerkt..heerlijk even nog !! fijne avond groetjes Ria

Renny zei

Dan doe ik er nog een schepje bovenop, want eigenlijk dankzij Ingrid dus, ben jij mijn 100e volger! Hoe bijzonder....
Dus bij dezen én jij én Ingrid bedankt!
Groetjes Renny

Marian zei

Wat lief van Ingrid om jouw blog onder de aandacht te brengen én van jou om haar op deze manier te bedanken!!

Liefs XXX

*Ingrid* zei

Hele mooie post Helena,ben hier voor de éérste keer en vind het hier ook super gezellig,ik zetje bij mijn favo's!!!
Fijne avond
Ingrid