zaterdag 17 april 2010

Daar bij die molen...




Na aanleiding van de aswolk, kwamen we donderdagavond weer terug van de training, van onze 12 jarige zoon. Onderweg  naar huis verbaasden wij ons over de lucht, die in alle windrichtingen anders leek. Richting het noordwesten was het roodgekleurd en naar het oosten, was bijna aardedonker. Het was natuurlijk alweer te laat en we twijfelden dan ook of dit wel te maken had met de aswolk. Toch was de lucht anders als anders en zal het zeker invloed hebben gehad. Dichtbij hebben we open vlaktes, tussen de landerijen wilde ik toch nog een poging wagen. Dus snel langs huis om mijn camera te halen. Daar aangekomen was behoorlijk donker, ik was al te laat voor een gewenste resultaat. Zo komen we dus over deze brug, de molen verlicht. Gezien ik reed en daar niet uitgebreid kon stoppen, heeft mijn zoon deze twee onderste foto's met zijn mobiel gemaakt. En kijk nou zelf...een nieuw talentje geboren!! Hij heeft zelfs getracht foto 2 te bewerken, door de lucht grijs te maken. Ik ben super trots op hem! Zo leuk dat hij interesse heeft, in wat ik doe.
Daarom kon ik jullie deze post niet onthouden.

                                                   

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's heeft je zoon gemaakt, Helena! Wij hebben ook de lucht in de gaten gehouden, maar konden hier in het oosten niet veel anders dan anders ontdekken! Maar jij hebt er in ieder geval een talentje bij!

En nu op de fiets naar de sporthal, want mijn beide dochters spelen hun laatste volleybalwedstrijd van dit seizoen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Inka en Andre. zei

Wat heet een super talent,wat leuk dat je zoon intresse heeft in wat je doet en,met je meedoet.
Heel leuk.

Lieve gr inka en andre en fijn weekend.

Madelief zei

Wat woon je op een prachtig plekje! Mooie foto's. Je kan tegen je zo'n zeggen dat ze perfect zijn gelukt!

Fijn weekend. Lieve groet, Madelief

oma leentje zei

Heel mooie foto's zijn het geworden . Super .....

Renny zei

Zo, ontzettend gave foto's zeg! De reflectie in het water is prachtig, evenals de lucht.
He's got talent!
Fijne avond,
Groetjes Renny

Anita zei

... die mooie molen !!!
Prachtige plaatjes, ook van zoonlief.
Groetjezz lfs mij xxx

Marian zei

Práchtige foto's zeg!! Terecht dat je trots op hem bent!! Dat talent heeft hij van jóu! Wie weet wat hij er nog mee gaat doen!!
Liefs XXX mij

It's me zei

Prachtig die mooie verlichte molen !! en die lucht,................nou prima foto;s hoor!!


Groetjes van mij

Tureluur-Bellemietje zei

wauw...petje af u bezit idd een natuurtalent!
voor al door gaan!!

"Création" zei

Dag Helena,

Nog voor ik de tekst had gelezen dacht ik bij het zien van de twee onderste foto's OOOOooohhhh die zijn wel heel apart en mooi. En dat met een mobieltje, ongelooflijk, als je he zo zou willen hebben lukt dat je niet. Een toppertje die zoon van je, en dan ook nog de foto bewerken, heel erg leuk. Geef hem maar een complimentvan mij...

Nog een heerlijk weekend verder...
Lieve groet, Josephine

English style zei

Prachtige foto's !! en idd een talent in de dop, heeft je zoon erg mooi gedaan !!!
Groetjes Yvonne

Mayflower zei

Hallo Helena, wat leuk dat je een lief berichtje achterliet op mijn blog en ook dat je mij gaat volgen en zo kom ik hier op jouw blog en ik moet zeggen Ingrid heeft geen woord teveel gezegd, je blog is prachtig. Ik ben er even voor gaan zitten om al de posten te lezen en te bekijken. De prachtige foto's en af en toe mooie gedichten spreken mij heel erg aan. Ik heb sinds ik mijn blog ben begonnen er ook een nieuwe passie bij en dat is ook de passie voor fotograferen, het staat bij mij nog in de kinderschoenen, maar ik wil er zeker meer mee gaan doen.
Ik zal hier ook vaak even bij je langskomen.
Lieve groet, Mea

@nne zei

Schitterende foto's. Bedankt om ze met ons te delen. Groetjes uit Kreta, @nne

Musje zei

Prachtige foto`s,ik vind molens zo mooi en zeker als ze nog echt werken,fijne zondag,lieve groet Joke.

t brocante sfeertje zei

Wat n prachtige foto's maak je zeg!Genieten.Groetjes,Ingrid

Granny's Place zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt ik krijg dit op de een of andere manier nooit voor elkaar in het donker HEEL MOOI dus!
Groetjes Madelon

Yvonne zei

Wat een leuke blog heb je!

Mooie foto's. Kom vaker kijken bij je.

Gr yvonne