donderdag 8 april 2010

Buffels en zonsondergang



Regelmatig rijd ik hier aan voorbij. Je hoeft maar even een blik opzij te werpen om dit te kunnen aanschouwen.
Vooral als ik er op de terugweg, richting huis, weer langs rijd en de zonsondergang voor mij zie, dan baalde ik telkens weer  dat ik geen camera bij me had . En toen ik voor het eerst met camera aan langs reed, was de lucht  niet mooi genoeg…altijd zo;-) Afgelopen week had ik meer geluk.

De buffels staan op een eiland in het water, dit gebied grenst aan een vakantiepark. Sssst… ik ben er even stiekem in gereden, want de mooie zonsondergang mocht en zou ik natuurlijk niet nog een keer missen!

Het was heerlijk om er even van te genieten.

FIJNE AVOND!


14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn het toch bijzonder dieren en wat heb je het mooi vastgelegd! Wat een voorrecht dat je daar vaak langs mag rijden! De zonsondergang is ook een plaatje!

Lieve groetjes, Ingrid

"Création" zei

Hoi Helena,

Wat zijn Buffels toch bijzonder fraaie beesten, zo krachtig en robuust om te zien. Een genot omdat telkens weer tegen te komen.

En wat goed dat de zonsondergang foto gelukt is, het is een erg mooi exemplaar geworden. Het zijn inderdaad altijd momentopname's, als je 1 minuut later bent is het al weer geheel anders. Schitterend dat kleurenspel, wat wil een mens nog meer denk ik altijd als ik zoiets moois zie.....echt genieten!!!

Wenes je nog een fijne avond,
Lieve groet, Josephine

Franse Lelie zei

Wat een oerbeesten he, ik vind ze ook zo mooi, tegen die luchten...echt plaatjes. Groetjes

It's me zei

Prachtige foto's ......prachtige beesten.....die lucht !! echt blij dat ik even mocht mee genieten..............welterusten lieve groetjes van mij

brocante roos zei

Heerlijk plekje waar jij regelmatig langs rijdt,echt een genietmomentje.
Jouw banner is ook zo mooi, ook zo'n genietmomentje......

Fijn weekend,

lieve groet Marjan

Room Seventeen zei

Hoi Helena, dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik kan me niet meer herinneren of ik al eens eerder op je blog bent geweest, heb namelijk heel veel nieuwe blogs bekeken de afgelopen week , en ben dus even de draad kwijt. Maar vanaf nu kom ik vaker bij je binnenwippen hoor, want je hebt een leuke blog!
Groetjes Hennie

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

prachtige foto, wordt er zowaar stil van. Waar ergens is dit genomen?

Belle Brocante design zei

Prachtige foto's en wat een mooi cadeautje van de natuur he!
Annemiek

Anita zei

Buffels lopen hier buiten het dorp ook.
Hele bijzondere beesten
doen een beetje aan de oertijd denken hihi
Wederom prachtige foto's
je hebt talent lief vriendinnechie !!!

Anita zei

Psst ... ben ik nog even.
Ik dacht ook altijd dat het buffels waren maar volgens manlief zijn het schotse hooglanders hihi Volgens mij heeft hij gelijk !!! x

It's me zei

Hoi Helena,.ik las net dat je op zoek was naar de jdl ?? wij verkopen hem haar hij is te bestellen op mijn blog..lieve groetjes Ria

Logement it Foarhus zei

Inderdaad Schotse Hooglanders. maar de foto is perfect, heerlijk om daar elke dag van te genieten.

De zonsondergang met al zijn prachtige kleuren, het ligt zomaar aan je voeten, wat een geluk,

groetjes Pauline

Musje zei

Hoi hoi ik kwam via een andere blog op de jouwe,ik zag een berichtje en dacht ga eens kijken wat deze blog allemaal laat zien en woww een hoop prachtige foto`s van spulletjes en ohh de foto van de buffels,dat is gweldig,ik vind het echt van die oerbeesten,schitterend zijn ze en je hebt het echt prachtig op de foto gezet,de zonsondergang is ook beeldschoon,apart hoe zoiets ontstaat,ik heb mijzelf aangemeld als volgster,hoop dat je het oke vind,ik ga nog even naar oudere posten kijken,een fijne zondag en nieuwe week,lieve groet Joke.En ow ja ik vind je bloghoofd geweldig.

Catharina Maria zei

Ben even op je blog aan het rond neuzen en het is genieten .
Alleen je buffels zijn geen buffels maar Schotse Hooglanders ;o)
Wij gaan namelijk nogal eens met de kleinzoons hier naar het ven en daar lopen ze ook .
De jongen ervan zijn net kleine beertjes als ze er pas zijn .
Heb er wel eens een tik van gekregen toen wij er te dicht bij waren , de schrik was ergen als de pijn .
Kom zeker meer bij je rondkijken , ik vond je via Josephine 1
Lieve groet Rini