dinsdag 9 maart 2010

Een simpel paassfeertje met spulletjes uit de kast





Hoewel geel absoluut niet mijn kleur is maar eigenlijk wel geassocieerd word met Pasen, vond ik het eigenlijk wel leuk om dit kopje te gebruiken. De liefelijke bloemetjes van het Engels porseleinen theekopje met het kleine beetje geel, geeft net het accent van Pasen aan dit geheel.
Ik vind het leuk om met Pasen een klein beetje  het gevoel en de sfeer van voorjaar in huis te halen, maar probeer dan wel altijd een goede match met mijn interieur te creëren, zodat het geen "rommelpotje" zal worden.


5 opmerkingen:

Anita zei

Geel is ook niet mijn kleur. Toch is het de kleur van het voorjaar; de LENTE !!! Dit kopje doet me denken aan de engelse kopjes (bonte kleuren) die mijn moeder elk jaar met haar verjaardag kreeg van de mevrouw waar ze werkte. Als ze jarig was kwamen die kopjes tevoorschijn om vooral maar te laten zien dat ze deze wel gebruikte: niet dus. Ik vond het zelf ook helemaal niks. Maar nu ik ze hier zo zie staan GEWELDIG !!! Met een beetje raffia en een eitje helemaal top.

brocante roos zei

Hoi Helena, Bedankt dat je mij bent gaan volgen. Ik heb even hier rondgekeken en heb genoten. Vooral van de foto's en verhalen over jouw katten, heerlijk....Jouw banner is ook erg mooi. Ik kom graag nog eens terug.

Lieve groet Marjan

Granny's Place zei

Hoi,
Kom toevallig voorbij en wat een mooi blog heb je (incl. muziek), Je banner valt gelijk op.
Heb mij dus gelijk aangemeld als volger.
Wens je alvast een heel fijn weekend, Madelon

Madelief zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Logement it Foarhus zei

Wat een leuk blog en mooie foto,s. Ik ga je volgen en ben benieuwd naar meer,

groeten Pauline