dinsdag 19 januari 2010

Een kort verhaaltje over mijzelf.

Zoals jullie hebben kunnen lezen, zijn fotografie en dichten mijn passie.
Fotografie heeft mij altijd al geboeid en doe dat ook met regelmaat.
Later kwamen daar de gedichten aan te pas. In emotie verwoorde ik gevoelens in dichtvorm.
Soms voegde ik ze in een foto, zodat de boodschap heel persoonlijk werd.
Ik merkte dat ik me hier helemaal in kan uitleven en het geweldig vond om te doen.

Buiten fotografie en het schrijven van gedichten ben ik ook heel graag bezig met mijn interieur en tuin. Ik mag dan ook heel graag  kleine snuister winkeltjes bezoeken…ik kan me dan “als een kind in een snoepwinkel” voelen!

Zodra de zon of temperatuur het ook maar  iets toe laat, vind ik het heerlijk om in de tuin te zijn. In het vroege voorjaar kan ik mij in februari/maart soms al verschuilen in een beschut hoekje. Wat kan een mens dat beetje warmte en licht dan al goed doen, zeg?!.  Landelijk wonen en Tuinen liggen dan ook rijkelijk gevuld in mijn kast om weer nieuwe inspiraties op te doen...bijvoorbeeld in dat 'verscholen hoekje'.


Verder vind ik het heerlijk om in het weekend de tijd met mijn gezin door te brengen.
Traditiegetrouw word iedere zondagochtend de oven aangezet en al gauw verspreid de heerlijke geur van warme broodjes en koffie zich dan door de woonkeuken. Uitgebreid word de tafel gedekt en met onze favoriete muziek op de achtergrond, kunnen we daar vaak wel een uren doorbrengen. Onze kinderen weten niet anders, deze traditie is ze 'als het ware' met de paplepel ingegeven.



  We houden van knus en gezellig samen zijn
Meer heb je niet nodig om je gelukkig te voelen
Dan pas ben je echt rijk!



     The base is the beginning









Geen opmerkingen: