dinsdag 19 januari 2010

Een begin van iets nieuws..



Lang heb ik nagedacht, 'zal ik een blog openen?!'
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hoop dat ik op deze manier,
hier 'iets van mijzelf'  in kwijt te kunnen.
Vaak word er van mijn foto's en gedichten gezegd...'Joh, daar moet je eens wat mee gaan doen!'
Maar dacht vaak, 'ach, wie zit daar nu op te wachten en wat zou ik er trouwens mee moeten doen?'
Het begon pas allemaal echt, toen ik dat vreselijke 'K' woord  te horen kreeg. .Het woord wat tevens je hele leven op z'n kop zet,  maar hier op blog niet verder op in wil gaan.
In de tijd van verwerking van mijn ziekte, de lange weg om mijn leven weer in evenwicht te krijgen, is fotografie en dichten, steeds een belangrijkere rol gaan spelen. Deze hobby is in de loop der jaren niet alleen maar verder gegroeid, maar ook zeer zeker een goede therapie voor mijzelf geworden.

Dit is mijn passie...
Ik zal nog veel moeten leren hoe dit bloggen allemaal precies werkt.
Maar 'aldoende leert men', is toch het gezegde?!











Geen opmerkingen: